Nowe zasady wysyłania sprzętu do serwisu Olympusa

Nowe zasady dostarczania sprzętu do naprawy

Nowe zasady dostarczania sprzętu do naprawy

Firma Olympus poinformowała o zmianach w sposobie doręczania sprzętu do serwisu. Odstąpiono od dotychczasowej możliwości osobistego doręczenia, na rzecz wysyłki kurierem UPS. Teraz właściciele produktów marki Olympus będą mogli bezpłatnie (w wypadku naprawy gwarancyjnej) wysyłać sprzęt prosto z domu. Jeżeli będzie to naprawa pogwarancyjna wówczas za przesyłkę trzeba będzie zapłacić.

Adres, na który należy dostarczać sprzęt do naprawy:
Olympus Polska Sp. z o.o.

Magazyn Logistyczny UPS Łazy

Al. Krakowska 190A Bud. C105-552

05-552 Wólka Kosowska

Nr telefonu: 0 22 366 00 66

e-mail: serwis@olympus.pl

Olympus informuje, że w celu zamówienia przesyłki sprzętu naprawianego w ramach gwarancji należy zamówić kuriera w opcji STANDARD pod numerem 0 22 534 00 00 podając nr klienta: 49205Y.

źródło: Olympus